خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی؛

بازدید مسئولان، تجار، بازرگانان، تولید کنندگان داخلی و خارجی از غرفه پتروشیمی مارون

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۷۵۴

شرکت پتروشیمی مارون با حضوری فعال در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، میزبان جمع کثیری از مسئولان، تجار، بازرگانان و تولید کنندگان داخلی و خارجی می باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی مارون، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» صبح روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور وزیر نفت در تهران افتتاح شد.

در این دوره از نمایشگاه ۱۵۰۰ شرکت ایرانی از جمله شرکت پتروشیمی مارون و ۲۵۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین حضور دارند.

شرکت پتروشیمی مارون به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های پتروشیمی کشور با ایجاد غرفه در این نمایشگاه، حضور فعال داشته و همچون سال‌های گذشته میزبان جمع کثیری از مسئولان، تجار، بازرگانان، تولید کنندگان داخلی و خارجی می باشد.

این نمایشگاه روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز