خبرگزاری کار ایران

در سومین روز برپایی نمایشگاه صنایع دستی خوزستان اتفاق افتاد؛

استقبال خوب مردم از جشن اقوام ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۵۶

نمایشگاه صنایع دستی خوزستان در بخش‌های عرضه صنایع دستی؛ سوغات و جشن‌های اقوام در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز تا ۲۱ بهمن ماه نیز برای عموم قابل بازدید است.

ایلنا: در سومین روز از برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی خوزستان بازدید کنندگان از برپایی جشن اقوام در این نمایشگاه استقبال کم‌نظیری کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان؛ در سه روز گذشته که نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز برپاست، بیش از ۳۸ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

بر این اساس؛ بازدید مردم در این جشنواره شامل بازدید از غرفه‌های عرضه صنایع دستی و سوغات است و در کنار این بازدید‌ها نیز در محل نمایشگاه در جشن‌های اقوام شرکت کرده و با رسومات اقوام مختلف ایرانی آشنا می‌شوند.

بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، شرکت بی‌نظیر مردم بازدید کننده از این نمایشگاه در جشن شادی قومیت بختیاری و عرب از جمله مسائلی است که در حاشیه این نمایشگاه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

نمایشگاه صنایع دستی خوزستان در بخش‌های عرضه صنایع دستی؛ سوغات و جشن‌های اقوام در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز در حال برپایی است و این نمایشگاه تا پایان وقت روز ۲۱ بهمن ماه نیز برای عموم قابل بازدید است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز