خبرگزاری کار ایران

اشتغالزایی بیش از ۱۴ هزار نفر در بخش صنایع تبدیلی و غذایی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۳۴۳

معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از آغاز کار دولت سیزدهم تاکنون ۷۱ فقره پروانه بهره برداری، جواز تأسیس و موافقتنامه صادر شده که اشتغال ۱۴ هزار و ۴۷۵ نفر را به دنبال دارد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، همچنین در این مدت ۱۴۵ فقره جواز تاسیس و ۷۳۱ فقره موافقت نامه صادر شده است که برای ۱۳ هزار و ۲۳۳ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

وی با بیان اینکه تسهیلات بانکی از طریق دو منبع در اختیار متقاضیان طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: سامانه اینترنتی سیتا مختص طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی است و با عنوان طرح تبصره ۱۸ از صندوق توسعه ملی تأمین اعتبار می‌شود.

فرخ تبار تصریح نمود: سامانه اینترنتی بهین یاب نیز مربوط به وزارت صمت است اما اعتبارات لازم برای سرمایه در گردش طرح‌های به تولید رسیده کشاورزی را شامل می‌شود و اعتبار لازم از منابع داخلی بانک‌ها تأمین می‌شود.

وی  طرح‌های مصوب شده جهت اخذ تسهیلات را ۴۹ مورد با اعتبار ۵۷۰۰ میلیارد ریال و طرح های معرفی شده به بانک را ۲۴ مورد عنوان نمود و اضافه کرد: طرح‌های دارای جذب تسهیلات بانکی نیز ۲۴ مورد با اعتبار ۳۶۳۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز