خبرگزاری کار ایران

در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی به دست آمد؛

موفقیت پتروشیمی مارون در رقابتی بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۶۵۵

شرکت پتروشیمی مارون از سوی کنوانسیون های جهانی صنعت نفت، به عنوان شرکت برتر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برگزیده شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی مارون، این شرکت پس از حضور در فرآیند ارزیابی و در رقابتی بین المللی، موفق به دریافت جایزه برترین شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی، میان سازمان های بزرگ دنیا از سوی کنوانسیون های جهانی صنعت نفت(world petroleum)  شد.

جایزه ی جهانی صنعت نفت هر سه سال یکبار توسط کنوانسیون جهانی صنعت نفت در سه حوزه مسئولیت اجتماعی، توسعه تکنولوژی، تنوع و گوناگونی برگزار می شود.

این مهم پس از ارائه دستاوردهای برجسته  پتروشیمی مارون در زمینه  حفاظت از محیط زیست، فعالیت های بشر دوستانه و خیرخواهانه، همکاری موثر در توسعه ی زیرساخت های منطقه، خلق آینده پایدار و تعریف پروژه های بهبودی نظیر بهسازی و احداث تاسیسات جمع آوری گازهای مشعل مناطق نفت خیز جنوب به کمیته داوران معتبر بین المللی و ارزیابی آنها صورت پذیرفت.

در رقابت مذکور بیش از ۴۰۰ شرکت از کشورهای مختلف جهان در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شرکت نموده و پتروشیمی مارون با درخشش خیره کننده توانست در ابتدا به جمع ۹ فینالیست جایزه راه یابد و سپس با کسب برترین امتیاز نسبت به رقبا رتبه اول سازمان های بزرگ در زمینه مسئولیت های اجتماعی را از سوی بیست و چهارمین جایزه ی جهانی صنعت نفت کسب کند.

کنوانسیون صنعت نفت در انگلستان، انجمن تخصصی را در سال۱۹۳۳ تاسیس کرد و طی سالیان اخیر با حمایت سازمان ملل و شرکت های پیش رو و بین المللی توانسته است  نقشی ارزنده در زمینه تسهیم دانش، میان شرکت های نفتی در دنیا ایفا کند.

مراسم اهدای جوایز بیست و چهارمین کنوانسیون بین المللی صنعت نفت در شهر کلگری کانادا در مورخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ در خلال مجمع عمومی کنوانسیون صنعت نفت با حضور بیش از هزار شرکت کننده از ۱۱۱ کشور جهان برگزار شد که در این میان می توان از شرکت های aramco عربستان و  micro_bac  از کشور آمریکا نام برد.

حامیان این رویداد تخصصی از شرکت های بین المللی نظیر cnpc, chevron,bp, Sinopec  و... بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز