خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری خوزستان تاکید کرد؛

لزوم کاهش مدت زمان رسیدگی‌های قضایی و تعیین تکلیف سریع پرونده‌های معوق و کثیرالشاکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۰۹۵

رئیس کل دادگستری خوزستان با حضور در بزرگترین مجتمع قضایی استان به مدت شش ساعت روند خدمت رسانی به مردم در این حوزه قضایی را ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی دهقانی امروز با حضور در مجتمع قضایی شهید باهنر اهواز، از شعب دادسرا و دادگاه بازدید و ضمن بررسی وضعیت ورودی و روند رسیدگی به پرونده‌ها، با قضات و کارمندان به گفتگو پرداخت و در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان در این بازدید با اشاره به لزوم کاهش مدت زمان رسیدگی‌های قضایی، رفع اطاله دادرسی و تعیین تکلیف سریع پرونده‌های معوق و کثیرالشاکی تاکید و خطاب به مسئولین و کارکنان قضایی گفت: این پرونده‌ها به جهت تعداد بالای شکات، باید با احساس مسئولیت بیشتر و در سریع‌ترین زمان، مورد رسیدگی دقیق، قاطع و جدی قرار گیرد.

دهقانی سپس با حضور در جمع کارکنان این مجتمع با اشاره به نقش دستگاه قضایی بر امنیت افزایی در بین مردم، اظهار داشت: مرجع قضایی به عنوان محل رسیدگی به تظلم‌خواهی مردم باید مزین به رعایت کرامت انسانی ارباب رجوع باشد.

وی یکی از مولفه‌های مهم در خدمت‌رسانی را فرهنگسازی سازمانی دانست و افزود: اخلاق‌مداری پیش زمینه تمام رفتارهاست و یکی از ابزارهای دستیابی به این هدف، جلوگیری از رفتارهای سلیقه‌ای و شخصی در انجام امور اداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز