خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

مهلت بیمه محصولات زراعی تا پایان مرداد/راه اندازی بیمه تمام خطر گاومیش برای نخستین بار در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۸۱۶

مدیر گروه خدمات بیمه کشاورزی خوزستان گفت: بیمه تمام خطر گاومیش برای نخستین بار در استان راه اندازی شده است و سهم دامدار از بیمه، ۲۸۰ هزار تومان است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد آلاله با اشاره به الگوی کشت تدوین شده جهت محصولات زراعی تابستانه در حوضه آبریز کرخه، گفت: محصولاتی مانند ذرت، سورگوم، لوبیا، ماش و کنجد که در این الگو جا دارند از بیمه برخوردار می‌شوند.

آلاله افزود: همه کشاورزان استان جهت بیمه محصولات خود با در دست داشتن معرفی نامه‌ای که از مرکز خدمات دریافت کرده‌اند می‌توانند به دفاتر بیمه مراجعه کنند.

وی ادامه داد: حق بیمه‌ها بر اساس برش شهرستانی تعیین شده است و بخش عمده‌ای از سهم بیمه بر عهده دولت است.

آلاله اظهار داشت: مهلت بیمه محصولات زراعی تا آخر مرداد ماه سال جاری است.

وی تصریح کرد: در حوزه بیمه دامی بیمه تمام خطر گاومیش برای نخستین بار در استان راه اندازی شده است و سهم دامدار از بیمه ۲۸۰ هزار تومان است. 

آلاله ادامه داد: مبلغ بیمه محصولات کشاورزی ۴۵۷۷ میلیارد ریال بود که از این میزان ۳۲۲۵ میلیارد ریال مربوط به محصولات زراعی است.

وی اضافه کرد: در حوزه دام نیز در سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیارد ریال بیمه صورت گرفت که خسارت بیمه شدگان بصورت کامل پرداخت شد.

آلاله اظهار داشت: در سال جاری نیز ۷۰ میلیارد ریال خسارت تاکنون احصا شده که نیمی از آن پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز