خبرگزاری کار ایران

حضور بندر امامی ها در خرمشهر؛

آقای رئیس جمهور! بندر امام را شهرستان کنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۳۵

تعدادی از اهالی بندر امام خمینی «ره»، با حضور در محوطه مسجد جامع خرمشهر، خواهان ارتقای این بخش عظیم صنعتی و تجاری به شهرستان شدند.

ایلنا: تعدادی از اهالی بندر امام خمینی «ره»، با در دست داشتن پلاکاردهایی از رئیس دولت تدبیر و امید خواهان ارتقای این بخش عظیم صنعتی و تجاری به شهرستان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام «ره»، صبح امروز تعدادی از اقشار مختلف بندر امام خمینی «ره» به اشکال مختلف خود را به خرمشهر رساند تا خواسته ی چندین ساله ی خود را مجددا از دولت جدید تقاضا کنند.

بخش صنعتی و تجاری بندر امام خمینی با جمعیتی حدود یکصدهزار نفر بیش از نیم قرن است که در تقسیمات کشوری، جزوی از شهرستان ماهشهر محسوب می شود.

یکی از این اهالی به خبرنگار ایلنا گفت: این مطالبه ی بحق خود را بارها و از زمان دولت های هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد به صورت های مختلف از جمله تجمع در مقابل وزارت کشور، مجلس شورای اسلامی، استانداری خوزستان و ارسال تومارهای متعدد پیگیری کرده ایم ولی متأسفانه دست های پنهانی در کار هستند که مانع تحقق این درخواست به حق ما می شود.

لازم به ذکر است که بندر امام خمینی «ره» در جنوب غربی خوزستان و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری اهواز قرار گرفته و یکی از بزرگترین بنادر تجاری و صنعتی خاورمیانه محوسب می شود. ادارات کل متعددی از جمله سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان، گمرک، صنایع عظیم پتروشیمی و نفت، کشتیرانی و دهها شرکت دیگر در این منطقه فعالیت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز