خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان:

تکامل سطح فکری و فرهنگی یکی از مهترین رسالت‌های آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۲۲

معلمان ما باید شاخص‌های مورد نظر جامعه شناسی آموزش و پرورش و اولویت‌های کار را بدانند و در شناخت فلسفه تعلیم و تربیت کشور خود قوی عمل کنند.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در گردهمایی معاونین آموزش متوسطه استان گفت: تکامل سطح فکری و فرهنگی یکی از مهترین رسالت‌های آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد تقی‌زاده در گردهمایی معاونین آموزش متوسطه این اداره کل با اعلام این مطلب افزود: معلم متولی بالا بردن سطح فرهنگی جامعهٔ خود است و دانش آموزان تنها متعلق به یک محله، شهر و کشور نیستند و متعلق به جهان آینده هستند و باید سهم بزرگی در تولید علم جهانی داشته باشند لذا باید با رفتار و عملکرد مناسبشان بر رفتار و عملکرد جهانی تأثیر بگذارند.

وی تصریح کرد: در شناخت الگوهای تدریس نوین، معلمان نباید مشکل داشته باشند و تأثیر ارتباط بین خانه و مدرسه را نیز به خوبی بشناسند، اگر معلمان این کار‌ها را به نحو احسن انجام دهند یک نقشهٔ راه پیدا خواهند کرد و فرآیند آموزش به خوبی و براساس الگوهای آموزش و پرورش دنبال می‌شود و با این نقشه درست فعالیت می‌کنند و اینگونه خط ریل انتقال فرهنگ و تاریخ از گذشته به آینده را نیز به خوبی انجام می‌دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان خطاب به معاونین خاطرنشان کرد: معلمان ما باید شاخص‌های مورد نظر جامعه‌شناسی آموزش و پرورش و اولویت‌های کار را بدانند و در شناخت فلسفه تعلیم و تربیت کشور خود قوی عمل کنند و همچنین اطلاعات خود را افزایش داده و به روز کنند تا بیشتر مؤثر باشند.

تقی‌زاده در پایان گفت: معلمان باید اهداف دروس کتاب‌های آموزشی و اسناد فرادستی را بدانند و بشناسند همچنین با افزایش اطلاعات و آگاهی می‌توانند در هویت دینی و ملی دانش آموزان که عضوی از جامعه هستند تغییر ایجاد کنند و فرهنگ عمومی آن‌ها را افزایش دهند زیرا تکامل سطح فکری و فرهنگی یکی از مهترین رسالت‌های آموزش و پرورش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز