خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان در جلسه شورای کیفی رودخانه کارون:

ارائه اخبار متقن و صحیح به مردم از موارد بسیار ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۷۱

در این جلسه استاندار خوزستان بر لزوم تشکیل هیئتی جهت شناسایی و مرتفع نمودن تعارضات طرح‌های اجراییِ به اتمام رسیده تاکید کرد.

ایلنا: سی و هفتمین جلسه شورای کیفی رودخانه کارون با حضور استاندار خوزستان، معاون عمرانی و برنامه ریزی، مشاورین استاندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی مربوطه تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه مقتدایی با اشاره به وسعت حیطه اختیارات شورای حفاظت کیفی، بر ضرورت استفاده بهینه و قاطع از ظرفیت‌های مذکور تاکید نمود.
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه همه اعضاء شورا، در همه مواردی که با وضعیت سلامت و بهداشت عمومی ارتباط دارد می‌بایست شفاف و روشن اطلاع رسانی نمایند، گفت: ارائه اخبار متقن و صحیح به مردم از موارد بسیار ضروریست که باید سرلوحه کار دستگاهای اجرای قرار گیرد.
مقتدایی در این جلسه به ضرورت زمان رفع تعارضات موجود در سرمایه گذاری‌های ملی که به دلیل انتزاعی بودن و عدم پیش بینی کامل ملزومات اجرایی در برخی پروژه‌ها است اشاره کرد و خواستار آن شد که کلیه امکان سنجی‌ها و برآوردهای مربوط به یک پروژه پیش از وارد شدن به فاز اجرایی، دیده و لحاظ گردد تا نیاز به دوباره کاری و صرف هزینه‌های اضافی نباشد.
استاندار خوزستان همچنین بر لزوم تشکیل هیئتی جهت شناسایی و مرتفع نمودن تعارضات طرحهای اجرایی به اتمام رسیده تاکید کرد.
وی تفکیک پیگیری‌های درون استانی و ملی را بسیار پر اهمیت دانست و ارائه راهکارهای درون استان را جهت حل معضلات و تعارضات طرحهای اجرایی از وظایف مهم دستگاههای اجرایی خواند.
مقتدایی خواستار آن شد تا تعارضات زیست محیطی درون استان پس از شناسایی و ارزیابی کامل با اعطای مهلت برطرف سازی به دستگاه مورد تعارض جهت حل نهایی برنامه ریزی شود.
همچنین در این جلسه سیاحی معاون استاندار ضمن بیان ویژگی‌ها و اهمیت رودخانه کارون در استان خوزستان و در کشور به توضیح فرایندی که در جلسات گذشته شورای تعریف شده بود پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز