خبرگزاری کار ایران

از ۲۵ اسفند تا کنون صورت گرفت؛

بازدید بیش از ۳۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری دریائی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۱۱۵

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان با اشاره به استقبال چشمگیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های دریایی استان طی روزهای گذشته عنوان کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۳۹ هزار نفر از این نوع جاذبه در سطح خوزستان بازدید داشته‌اند.

به‌ گزارش ایلنا از خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده امروز با بیان این‌که در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲، شاهد خدمات‌دهی خوب به گردشگران نوروزی و هموطنان در سطح استان بودیم، افزود: در این بازه زمانی، چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بازدیدکننده جاذبه‌های گردشگری در سطح استان ثبت شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان ادامه داد: بالغ بر ۱۴ کمیته گردشگری از جمله اسکان، بهداشت و امنیت، ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر استان تشکیل شده است و این در حالی است که امسال کمیته گردشگری دریایی و رودخانه‌ای نیز در خوزستان تشکیل شده و به‌صورت ویژه به این موضوع پرداخته شده است.

او گفت: تا به امروز باتوجه به این‌که در چهار شهرستان استان گردشگری دریایی رونق گرفته و دایر بوده است، استقبال بسیار خوبی از این نوع گردشگری انجام شده تا جایی که بالغ بر ۳۹ هزار و ۸۰۰ نفر بازدیدکننده از این جاذبه داشته‌ایم.

ارسطوزاده افزود: در نوروز امسال در بندر ماهشهر، بندر امام‌ خمینی، بندر خرمشهر و هندیجان گردشگری دریایی دایر شده و با استقبال کم‌نظیری مواجه شده است.

او با اشاره به این‌که در تالاب شادگان نیز استقبال بسیار خوبی از این محوطه و جاذبه گردشگری شده است، اضافه کرد: بالغ بر ۲۵ هزار نفر گردشگر نوروزی در بازه زمانی یادشده از تالاب شادگان بازدید کرده‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر شماره تلفن سامانه ملی سفر که 09629 است، امسال ما سامانه استانی سفر 06136035 را نیز اعلام کرده‌ایم که بر همه تابلوهای گردشگری و بیلبوردهای سطح شهرهای استان خوزستان به منظور ارتباط گیری گردشگران نوروزی نصب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز