خبرگزاری کار ایران

طی احکام جداگانه‌ای صورت گرفت؛

انتصاب مدیران جدید در آبفای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۶۴

مدیران جدید ادارات آبفا شهری دزفول، شادگان، شوش، شوشتر و امیدیه منصوب شدند.

ایلنا: طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان، مدیران جدید ادارات آبفا شهری دزفول، شادگان، شوش، شوشتر و امیدیه منصوب شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد در احکام جداگانه‌ای، حکم سرپرست اداره آب و فاضلاب شادگان به نام «مرتضی رنجبر»، حکم رئیس اداره آب و فاضلاب قلعه تل به نام «سامان امانی»، حکم رئیس اداره آب و فاضلاب صفی آباد از توابع شهرستان دزفول به نام «امین درخشان فر» و حکم رئیس اداره آب و فاضلاب شهر امام از توابع شهرستان دزفول را به نام «فریدون مهربان‌زاده» ابلاغ کرد.
گفتنی است: مرتضی رنجبر مفرد با ۲۲ سال سابقه کار در صنعت آب و فاضلاب، تاکنون به مدت ۵ سال مدیریت اداره آب و فاضلاب شهرستان خرمشهر و پیش از این حکم به مدت ۴ سال مدیریت اداره آبفا چمران را عهده دار بوده است.
قابل ذکر است: سامان امانی با ۱۰ سال سابقه کار در صنعت آب و فاضلاب، پیش از این حکم به عنوان کارمند اداره آبفا ایذه مشغول فعالیت بود. همچنین امین درخشان به مدت ۳ سال رئیس حفاظت پرسنلی و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب خوزستان را عهده دار بوده است.
لازم به یادآوری است: فریدون مهربان‌زاده با ۱۲ سال سابقه کار در صنعت آب و فاضلاب، پیش از این حکم، به مدت ۲ سال ریاست تاسیسات آبفا شهر چغامیش را عهده دار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز