خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد؛

لزوم رفع مشکلات مسکن مهر هندیجان/بررسی معضلات شهرستان با حضور مدیران کل

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۷۸۶

استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از مسکن مهر هندیجان گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان موظف هستند تا زیرساخت‌های لازم را برای مردم این مناطق فراهم کرده و شرایط اولیه سکونت را آماده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب، امروز شنبه ۸ بهمن ماه در سفر به شهرستان هندیجان از طرح مسکن مهر این شهر بازدید کرد و با حضور در میان مردم این منطقه مشکلات و مسائل مدنظر آن‌ها را شنید.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع سریع مشکلات مسکن مهر هندیجان، اظهار کرد: مسئولین باید شرایط لازم برای مردم این مناطق را فراهم نموده و شرایط اولیه سکونت را آماده کنند.

حسینی محراب در ادامه تصریح کرد: شهرستان هندیجان ظرفیت‌های بسیاری دارد و می‌تواند قطب فعالیت های اقتصادی، گردشگردی و دریایی شود.

وی در پایان این دیدار در جلسه شورای اداری شهرستان حضور یافت و ضمن بررسی مسائل مرتبط با صیادی، آب شرب شهری و روستایی، گمرک تجاری و شیلات، جاده‌ های شهرستان و روستاها، بهداشت و درمان، مسکن و شهرسازی، صنعت و معدن و دیگر مشکلات، در جمع برخی از مدیران کل استان و شهری، خواستار رفع معضلات شهرستان در کوتاهترین زمان ممکن شد.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز