خبرگزاری کار ایران

معاون راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

افتتاح دو محور راه روستایی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۵۷

به‌تازگی عملیات اجرایی محور منصوری عاصی در شهرستان شادگان به طول ۱۰ کیلومتر به‌طور کامل به اتمام رسیده و اعتبار پروزه نیز ۸ میلیارد ریال بوده است.

ایلنا: معاون راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: عملیات احداثدو محور روستایی در استان به‌تازگی به اتمام رسیده و هر دو محور افتتاح شده‌اند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان؛ اتابک زراسوندی گفت: کار اجرایی دو محور روستایی به‌تازگی به اتمام رسیده و هر دو محور افتتاح شده‌اند و تا پایان سال نیز یک محور روستایی دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اظهارکرد: هم‌اکنون کار روی آنتنی‌های بخش مرکزی شادگان در حال انجام است و عملیات خاک‌ریزی آن انجام می‌شود؛ این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: این پروژه حدود ۱۰ کیلومتر است و اعتبار مورد نیاز آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان آن تخصیص داده شده است.
معاون راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح‌کرد: به‌تازگی عملیات اجرایی محور منصوری عاصی در شهرستان شادگان به طول ۱۰ کیلومتر به‌طور کامل به اتمام رسیده و اعتبار پروزه نیز ۸ میلیارد ریال بوده است.
زراسوندی ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داد: روکش آسفالت آنتنی‌های محور گفال - شادگان نیز انجام شده و به اتمام رسیده است. این مسیر فاقد راه بود که اکنون راه مناسب برای آن احداثشده است.
وی در پایان گفت: اعتبار تخصیص‌یافته به این پروژه نیز ۴۰۰ میلیون تومان بوده‌ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز