خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

سریال تکراری قطعی برق در منطقه جنوبی هندیجان/شهروندان: وسایل برقی آسیب دیده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۹۸۶

شهروندان منطقه جنوبی هندیجان ضمن ابراز گلایه از سازمان آب و برق خوزستان برای قطعی‌های مکرر برق از آسیب دیدن وسایل برقی خود بر اثر این قطعی‌ها خبردادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شهروندان هندیجان در تماس با خبرنگار ما از قطعی مکرر برق در مناطق این شهرستان بخصوص منطقه جنوبی ابراز گلایه کردند.

رضایی یکی از این شهروندان با انتقاد از سازمان برق در هندیجان گفت: در طول همین هفته بارها شاهد قطعی برق بدون اطلاع قبلی به مردم بودیم و این موضوع باعث آسیب رساندن به وسایل برقی خانه‌ها شده است.

این شهروند گفت: از مدیرکل سازمان آب و برق خوزستان گله‌ داریم، چرا که علاوه بر فصل تابستان در طول ماه‌های خنک سال نیز شاهد قطعی برق در مناطق هندیجان هستیم.

وی ادامه داد: چگونه مردم ضعیف و ناتوان که از مشکلات مالی رنج می‌برند شاهد آسیب دیدن وسایل برقی منازل خود باشند.

مطوری یکی دیگر از شهروند هندیجانی گفت: چرا قطعی برق را فقط در مناطق جنوبی با آب و هوای گرمش شاهد هستیم و مردم باید متضرر وسایل برقی خود شوند.

وی افزود: من یک کارگر روزمزد هستم و توانایی مالی برای تعمیر وسایل برقی خود که به دلیل قطعی‌های مکرر برق سوخته‌اند را ندارم.

محدثی یکی دیگر از شهروندان با اشاره به خرابی رایانه کسب و کار خود بر اثر قطعی برق، گفت: این وسیله درآمدم بود که از بین رفت و کسی پاسخگو نیست؛ لذا از مدیران و مدیرکل سازمان برق خوزستان خواستار رسیدگی به موضوع قطعی چندین ساعته برق در هندیجان هستیم.

کرمیان یکی از شهروندان هندیجان اظهار کرد: در یکی از مناطق جنوبی هندیجان زندگی می‌کنم و از موضوع قطعی مداوم برق شکایت دارم و از استاندارخوزستان درخواست داریم که به قطعی برق در هندیجان ورود کنند و چاره‌ای اندیشیده شود و این مشکل جدی را برای شهروندان هندیجان جنوبی برطرف کنند.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز