خبرگزاری کار ایران

یادداشتی از امین یزدانی؛

ثبات لازم در مدیریت و کادر فنی نفت مسجدسلیمان دیده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۷۵۶

امین یزدانی (کارشناس فوتبال) در یادداشتی نوشت: با در فصل جاری ثبات لازم در مدیریت و کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان دیده می‌شود که می‌توان نسبت به این موضوع برای کسب نتایج بهتر خوش‌بین بود.

نفت‌شهر اولین‌ها همواره در سالیان‌ گذشته در ابتدای فصل با معضلات و‌ مشکلات فراوانی دست و‌ پنجه نرم می‌کرد و حتی در سالیان اخیر دیده شده این تیم که تنها دلخوشی مردم شهر اولین‌هاست، کمتر از ۲۰ روز مانده به آغاز رقابت‌های لیگ برتر هنوز نتوانسته بود مدیرعامل، کادر فنی و‌ بازیکنان خود را بشناسد.

خوشبختانه در فصل جاری هم در مدیریت باشگاه و کادر فنی ثبات لازم دیده می‌شود و‌ با همین عامل کلیدی و تعیین کننده می‌توان نسبت به روند این تیم‌ در فصل جاری در مقایسه با چند سال اخیر که همواره برای فرار از سقوط در آخرین روزهای رقابت‌ها می‌جنگید و دل هوادارانش را خون می‌کرد، خوش‌بین بود.

مهاجری از جمله مربیان بی حاشیه و اخلاق‌مدار فوتبال کشورمان است که می‌تواند در فصل جاری تیمش را که تلفیقی از بازیکنان جوان و‌ باتجربه، بومی و غیربومی است در جایگاهی قرار دهد که شایسته فوتبال خوزستان و مسجد سلیمان است و‌ به‌نوعی دغدغه سقوط نداشته باشند.

مهاجری بازیکنان نسبتا باتجربه‌ای را جذب کرده است، مدیران باشگاه نیز با توجه به مشکلات مالی و زیرساختی توانستند اردوهایی مناسب و درخور شأن فوتبال مسجدسلیمان برای این تیم، فراهم و‌ مهیا کنند تا مهاجری و همکارانش با خیالی آسوده بتواند هماهنگی و هارمونی منطقی و مناسبی بین بازیکنان جدید و قدیم تیم برقرار کنند.

با چنین روند مثبتی، هم مدیریت و هم کادر فنی و به‌ویژه هواداران عاشق‌پیشه مسجدسلیمانی انتظار دارند که تیم این فصل شهرشان فراتر از تیم‌های سال‌های گذشته در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال ایران ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز