خبرگزاری کار ایران

فرماندار دشت آزادگان:

زیرساخت‌های پایانه مرزی چذابه برای زوار اربعین آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۷۱۰

فرماندار دشت آزادگان گفت: زیرساخت‌های مرز چذابه با جلسات منظم کشوری، استانی و شهرستانی در حال پایش می باشد و تمامی مشکلات و موانع موجود شناسایی شده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری دشت آزادگان، حمید سیلاوی امروز -چهارشنبه ۱۵ تیر -در جلسه زیرساخت ویژه اربعین حسینی (ع) که در محل فرمانداری برگزار شد و با توجه به گزارش های ارائه شده از مسئولان در خصوص  زیرساخت‌های موجود در پایانه، اظهار داشت: از آنجا که انتظار داریم حجم گسترده‌ای از زوار اربعین از مسیر چذابه در دشت آزادگان به عتبات عالیات مشرف شوند، لازم است برای ایجاد و ترمیم زیرساخت‌های اربعین، در سطح ملی و استانی به این پایانه توجه ویژه‌ای شود و استان‌ها و شهرستان‌های معین بیشتر و به‌صورت میدانی حضور بهم‌ رسانند.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: زیرساخت‌های مرز چذابه شامل بهسازی راه‌های منتهی به مرز، آماده‌سازی پایانه مسافری، بهداشت و درمان، بهداشت محیط، امداد و نجات، ارتباطات، توقفگاه‌های خودروها، حمل‌ونقل (راهداری)، آب و فاضلاب، برق‌رسانی و روشنایی و ... است که با جلسات منظم کشوری، استانی و شهرستانی در حال پایش است و تمامی مشکلات و موانع موجود شناسایی شده است و با توجه به گرمای هوای امسال، پیش‌بینی‌های لازم برای این فصل گرم سال، براساس برنامه‌های میان‌مدت و کوتاه‌مدت نیز دیده شده است و این امر مستلزم ورود جدی  شهرستان‌های معین، استان و ستاد کشوری است.

وی با اشاره به بازدید اخیر اعضای کمیته زیرساخت اربعین کشور و بازدیدهای مسئولان استانی از مرز‌های چذابه، گفت: خوشبختانه بخش مهمی از زیرساخت‌های اربعین در این مرز در سال‌های گذشته فراهم شده، ولی بخشی از تأسیسات زیربنایی در ۲ سال اخیر که عزیمت زائران اربعین متوقف شده بود نیازمند بهسازی و بازسازی است.

سیلاوی در جمع‌بندی پایانی خاطرنشان کرد: در صورت ورود استان‌ها و شهرستان‌های معین با تمامی توان و امکانات، تمام تلاش خود در جهت برگزاری یک اربعین باشکوه و آبرومند برای زائران عزیز به عتبات عالیات  خواهیم کرد و در این راستا از تمام ظرفیت‌های شهرستانی نیز استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز