خبرگزاری کار ایران

روز گذشته اتفاق افتاد؛

مرگ یک کارگر در اثر سقوط در چاه در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۰۲۸

منابع محلی از مرگ یک کارگر بر اثر سقوط در چاهی در محل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون خوزستان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، روز گذشته یک کارگر بر اثر سقوط در چاهی در محل کارخانه نمک‌زدایی جان خود را از دست داد.

یک منبع معتبر در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: در تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در حدود ساعت دوازده تا یک بعدازظهر، کارگر ماشین سپتیک که به‌منظور تخلیه چاه واحد نمک‌زدایی به لبه حوض رفته تا شرایط را برای تخلیه چاه آماده کند، بر اثر لیز خوردن به درون چاه سقوط می‌کند. سفتی نفت و نبود کسی در اطراف چاه به‌منظور کمک باعث می‌شود تا این کارگر در بی‌خبری جان خود را از دست بدهد.

وی افزود: به‌محض اطلاع از غیبت این کارگر و تماس‌های بی‌پاسخ، اقدام به جست و جو در محل کارخانه واحد نمک‌زدایی می‌کنند و نزدیک‌ترین احتمال سقوط در چاه تشخیص داده شد. با اعلام آژیر قرمز و ورود نیروهای واحد آتش‌نشانی و پس از تخلیه چاه، متأسفانه جسد این کارگر از بیرون کشیده می‌شود.

این منبع معتبر در پایان گفت: چاه‌های نفت مستعملی در شرکت نفت و گاز مارون، متعلق به واحد نمک‌زدایی وجود دارند که این چاه‌ها پس از جمع‌آوری مواد نفتی دورریز، از طریق تانکر سپتیک و به‌وسیله موتوری که روی این خودرو نصب شده است، نفت را از این چاه‌ها استخراج و به بیرون از کارخانه منتقل می‌کنند و حادثه مذکور بر روی یکی از همین چاه‌ها روی داده است.

این شرکت در سه‌راهی رامهرمز واقع شده است.

انتهای پیام/
جعفر احمدی تامرادی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز