خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

سفر اولین مدیر ورزشی در تاریخ شهر دهدز/ شهرستان دزپارت منبع استعدادهای ورزشی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۹۵۹

شهرستان تازه تأسیس دهدز از جمله مناطق کمتر دیده شده در استان خوزستان است که در صورت توجه ویژه به پتانسیل‌های موجود در حوزه ورزش این شهرستان و ایجاد زیرساخت ورزشی، به‌زودی باید شاهد شکوفایی یک قطب ورزشی جدید در استان استعدادخیز خوزستان بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرشید خلیلی مسئول ورزش‌های همگانی شهرستان دزپارت ضمن اشاره به‌ سفر یک مدیر ورزشی برای اولین‌بار در تاریخ شهر دهدز، می‌گوید: با توجه به سفر رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان خوزستان به شهر دهدز و بازدیدهای میدانی که در خصوص زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی این منطقه محروم صورت گرفت، امیدواری‌هایی ایجاد شده است که به‌زودی شاهد رشد و توسعه ورزش‌های همگانی در شهرستان دزپارت باشیم.

خلیلی ادامه داد: در جریان این بازدید، ظرفیت‌های مناطقی مانند حاجی کمال و بخش قارون مورد ارزیابی قرار گرفت. با توجه به ورود فرمانداری، شهرداری، شورای شهر و بخش‌های دیگر شهرستان و توافقاتی که در خصوص ایجاد جاده سلامت میان شهرداری و هیات ورزش‌های همگانی استان انجام گرفت، مردم شهرستان دزپارت این سفر را به فال نیک گرفته و از امروز منتظر تحولات هرچند کوچک ولی امیدوارکننده در حوزه ورزش‌های همگانی خواهند بود و به‌زودی در همین خصوص شاهد برگزاری یک همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر دهدز خواهیم بود.

وی افزود: خوشبختانه شهرداری دهدز در جهت ایجاد بسترهای فرهنگی - ورزشی، مسیری را به طول ۳ کیلومتر در بالای شهر و نزدیک به مقبره شهدای گمنام به‌منظور ساخت و ایجاد جاده سلامت معرفی کرده است و به‌زودی مراحل آماده‌سازی این مسیر آغاز خواهد شد. اتفاقی که بدون شک باعث خوشحالی بانوان ورزش دوست و خانواده‌های علاقه‌مند به حوزه ورزش‌های همگانی خواهد شد. کمااینکه در خصوص حوزه کودکان نیز برنامه‌های متنوعی در دستور کار است و نامه‌نگاری‌هایی را با اداره آموزش و پرورش شهرستان از همین هفته خواهیم داشت تا با ایجاد بستری مناسب برای کودکان، آنها نیز در حوزه ورزش بی‌نصیب نمانند.

مسئول ورزش‌های همگانی شهرستان دزپارت در پایان گفت: شهرستان دزپارت منبع استعدادهای ورزشی است. این شهرستان می‌تواند با توجه به مراودات و قرابت‌های جغرافیایی که  با شهرستان ایذه دارد، با استفاده از توان ورزشی آن شهرستان و دعوت از  مربیان بادانش  حوزه‌های مختلف  ورزشی آن، شرایط را برای کشف استعدادهای ورزشی در شهرستان دزپارت مهیا کند.

در همین خصوص، رضا باقری رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان خوزستان در خصوص لزوم توجه بیشتر به توسعه‌ ورزش همگانی، احداث جاده‌ سلامت، تشویق  کودکان به ورزش  و ایجاد محلی مناسب برای ورزش بانوان تاکید کرد.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز