ایلنا از خوزستان گزارش میدهد؛
پس از بیآبی در غرب و جنوب خوزستان، این بار احشام قربانی سیل دهدز شدند+فیلم
وقوع سیل در ارتفاعات دهدز خوزستان شب گذشته باعث نابودی کامل زندگی برخی از عشایر در روستاهای لنده و حاجی کمال شد تا بیآبی و پرآبی همچنان بلای جان احشام شوند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، وقوع سیل و باران شدید در ارتفاعات دهدز باعث شد تا عشایر ساکن در این مناطق خسارات جبرانناپذیری را متحمل شوند.
صالحی دهیار لنده ضمن تایید این خبر به خبرنگار ایلنا، گفت: سیل دیشب باعث نابودی زندگی مردم در بسیاری از مناطق دهدز شد.
صالحی افزود: در بخش لوه دان در نزدیکی لنده، سیل حدود ۴۰۰ رأس گوسفند را با خود برد.
این در حالی است که سیل دیشب به احشام و چهارپایان عشایر رحم نکرد و در اخباری که از حاجی کمال هم به دست ما رسیده، مرگ ۳۰ رأس گوسفند تایید شده است.
tavoos_init_player( 'tavoos-vplyr-twigDs7SqhrOD3kN', 'https://cdn.ilna.ir/thumbnail/Ds7SqhrOD3kN/-gv9vIN3273-GqHofH_oxdSRV1NIfibp_KJFy8kKTtGdzbKfkMmd_65Vc70JlRaPInkbwRNNBYbSpDXtPsNSLA,,/InShot_20210720_123757517.jpg', [{ "file": "https://cdn.ilna.ir/servev2/Ds7SqhrOD3kN/RL54z_netUE,/InShot_20210720_123757517.mp4", "type": "mp4", "label": "720p" }, ], 'https://video.tavoos.net/services/vast/mYreFyzU-OFDE-adi4-XiRJ-c4yVXSuehsge/2714' );