خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای از سوی دانشگاه علوم‌ پزشکی آبادان مطرح شد؛

مرگ پزشک آبادانی ارتباطی به حادثه متروپل ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۳۳۳

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اطلاعیه‌ای توضیحاتی درخصوص مرگ پزشک آبادانی پیوند علامه ارائه داد و اعلام کرد مرگ پزشک آبادانی ارتباطی به حادثه متروپل ندارد.

به گزارش ایلنا از خوزستان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اطلاعیه‌ای توضیحاتی در باره مرگ پزشک آبادانی پیوند علامه ارائه داد که به شرح زیر است:

ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم دکتر پیوند علامه، پزشک تازه درگذشته‌ دانشگاه علوم پزشکی آبادان، به استحضار می‌رساند برخلاف برخی شایعات بی‌اساس و بدون مدرک منتشر شده در بعضی از صفحات مجازی، مبنی بر ارتباط مرگ دکتر علامه با موضوع تایید هویت جسد مالک هلدینگ عبدالباقی، پزشک یاد شده در تاریخ مذکور پزشک شیفت نبوده و به هیچ عنوان در بیمارستان حضور نداشتند.

 دکتر علامه روز قبل از تایید هویت جسد حسین عبدالباقی آبادان را به مقصد تهران ترک می‌کنند که پرواز  به دلیل مشکلات فنی در شیراز به زمین می‌نشیند و او از شیراز به صورت زمینی به آبادان بازمی‌گردد و زمانی به بیمارستان می‌آید که جسد به سردخانه منتقل شده بود.

بر اساس قانون، قوه قضاییه و پزشکی قانونی متولی تشخیص هویت متوفیان هستند و پزشک اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی نقشی در تعیین آن ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز