خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد؛

سرقت ترانس های برق روستایی در بخش مرکزی شهرستان ایذه + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۲۱۲

سارقان در نبود اهالی روستا سه ترانس برق را در روستای پُل آبدوغ از توابع شهرستان ایذه به سرقت بردند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، بخشدار مرکزی شهرستان ایذه با تایید این خبر به خبرنگار ایلنا، گفت: روستای پل آب‌دوغ  از جمله مناطق عشایری در بخش مرکزی شهرستان ایذه است که در حال حاظر اهالی این روستا در منطقه ییلاقی به سرمی برند و همین خلوتی منطقه باعث شده است  که سارقان به راحتی و به دلیل عدم رفت و آمد در این مسیر  بتوانند سه ترانس برق این منطقه را به سرقت ببرند.

حسنقلی سبزعلی زاده، افزود: پیش از این هم با مواردی از این دست  در مناطقی مانند ماوه در نزدیکی امامزاده سلطان ابراهیم «ع» مواجه بوده ایم که برای تهیه یک دستگاه  ترانس جدید مدت پانزده سال طول کشید تا توانستیم مشکل برقی این روستا را حل نماییم .

سبزعلی زاده ادامه داد: این روستاییان در زمان خروج و هنگام کوچ می بایست خروج خود را به اطلاع سازمان برق شهرستان می رساندند که همین سهل‌انگاری باعث وقوع این سرقت گردید.

لازم به ذکر است که روستای پل آبدوغ در نزدیکی سد کارون ۳ و از توابع بخش مرکزی شهرستان ایذه می باشد ودر آخرین نقطه اتصالی ایذه به دزپارت قرار دارد .

 

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز