خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان:

واحدهای صنفی نسبت به رعایت ضوابط اقدام نمایند تا مجازت نشوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۸۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: از جریمه نقدی تا نصب پارچه یا پلمپ واحد صنفی جز مجازات‌های تعیین شده برای متخلفین می‌باشد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی اظهار داشت: ضمن تقدیر و تشکر از کسبه منصف لازم است بگویم کسانی که قصد تخلف و احتکار مایحتاج مردم را دارند بدانند که با تصمیم شورای عالی سران سه قوه هم اختیارات سازمان تعزیرات افزایش یافته و هم جرائم تا ۵ برابر افزایش یافت.

بیرانوندی تصریح کرد: چنانچه برای رئیس شعبه در گشت سیار تخلف واحد صنفی محرز گردید با تصویب مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اقدام به نصب بنر تخلف یا پلمپ می‌نماید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در ادامه بیان کرد:  واحدهای  صنفی  نسبت به رعایت ضوابط اقدام نمایند تا مجازت نشوند.

وی در پایان ضمن بیان شرح وظایف دستگاه‌های مرتبط با تنظیم باز و تشکر از آنان و همچنین تشکر از سربازان گمنام و سبزپوشان سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: کسبه منصف را احترام می‌گذاریم ولی به‌هیچ‌وجه هم اجازه نمی‌دهیم وضعیت معیشت مردم و کالای اساسی مردم مورد سوءاستفاده افراد متخلف و سودجو قرار گیرد.

سامانه اینترنتی http://tazirat135.ir/ آماده دریافت گزارشات و شکوائیه‌های هم استانی‌های گرامی می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز