خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اختصاص ۶۲۰ تُن قیر برای آسفالت خیابان‌های اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۴۳۷

عضو شورای شهر اندیمشک از اختصاص ۶۲۰ تُن قیر به شهرداری برای آسفالت و روکش خیابان‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، مسلم میرزاوند در خصوص آسفالت خیابان‌های اندیمشک به خبرنگار ایلنا گفت: به‌زودی شاهد ازسرگیری آسفالت خیابان‌های اندیمشک خواهیم بود. با پیگیری‌های انجام شده و با توزیع قیر موضوع بند (ز) ماده یک قانون بودجه، مقدار ۶۲۰ تُن قیر به شهرداری اندیمشک اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: طبق برآورد انجام شده با این مقدار قیر می‌توان حدود ۱۲۰ هزار مترمربع و به عبارت دیگر ۲۳ خیابان در سطح شهر را آسفالت یا روکش آسفالت کرد.

عضو شورای شهر اندیمشک ادامه داد: قیر اختصاص یافته از پالایشگاه آبادان به کارخانه آسفالت شهرداری اندیمشک حمل و آسفالت خیابان‌ها آغاز می‌شود.

میرزاوند گفت: با بررسی انجام شده متوجه شدیم علاوه بر قیر اختصاص یافته، مقدار قابل‌توجهی قیر در آخرین آسفالت عمومی مربوط به سال ۹۸ شهرداری اندیمشک نزد یکی از شرکت‌های پیمانکار وجود دارد که توسط دیوان محاسبات مقدار آن در حال مشخص شدن است و با پیگیری‌های انجام شده از سوی شهرداری و مسئولین امیدوار به دریافت طلب قیر هستیم که اگر محقق شود تعداد زیادی از خیابان‌های سطح شهر آسفالت یا روکش آسفالت خواهند شد.

وی در پایان از شهردار خواست با بررسی زیرسازی‌ها و روسازی‌ها، خیابان‌هایی که مقرر است آسفالت شوند، با نظارت بر انجام آسفالت نسبت به کیفیت اجرای آن اهتمام داشته باشند تا عمر و دوام بیشتر آسفالت باعث رضایت شهروندان گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز