خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

قطع کابل فیبر نوری روستای توت علیا دزفول به یک ماه کشید/ مشکلات دانش‌آموزان با قطع اینترنت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۳۹۲

روستای توت علیا از توابع سردشت دزفول به دنبال قطع اینترنت، نزدیک یک ماه در بی‌خبری به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با گذشت بیش از سه هفته از قطع کابل فیبر نوری مسیر دزفول به سردشت ارتباط تلفن ثابت و اینترنت روستای توت علیا همچنان قطع است.

برخی از اهالی این روستا ضمن گلایه از مدیران استانی بابت تأخیر طولانی‌مدت در رسیدگی به این مشکل می‌گویند: نزدیک یک ماه می‌شود که در بی‌خبری به سر می‌بریم و دانش‌آموزان و دانشجویان و هزاران انسان که کارشان به اینترنت بستگی دارد باید برای دسترسی به مناطق دیگر رفته و این مسیر را بازگردند.

یکی از اعضای شورای توت علیا می‌گوید: در دورانی که کابل قطع نبود هم اینترنت درست و حسابی نداشتیم و برای دسترسی اولیه باید به کوه و کوهپایه پناه ببریم. این ضعف آنتن‌دهی در دیگر روستاهای اطراف ما هم وجود دارد و نیاز هست که با نصب یک دکل کل مشکل چندین روستا حل شود.

این عضو شورا افزود: متأسفانه در حین برداشت ماسه توسط تراکتور، فیبر نوری قطع شد، از استان هم قول وصل چندروزه را دادند که هنوز خبری نشده و کسی جوابگو نیست.

لازم به ذکر است، روستاهای توت علیا و سفلی، عباس‌آباد، لب سفید از جمله مناطقی هستند که آنتن‌دهی در این حوزه‌ها به‌شدت ضعیف است و همیشه باعث ایجاد گلایه‌مندی مردم در این مناطق می‌شود.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز