خبرگزاری کار ایران

فرمانده ستاد مدیریت کرونا خوزستان اعلام کرد؛

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در خوزستان/تعطیلی یک هفته ای مراکز آموزشی آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۵۳۴

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان،ولی‌اله حیاتی عصر چهارشنبه - ۱۳ بهمن ماه- در نشست قرارگاه مدیریت کرونا با اشاره محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان‌های استان براساس رنگ‌بندی کرونا، اظهار کرد:  در حال حاضر شهرهای امیدیه، دزفول، اهواز، شوشتر، آبادان و ایذه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

وی با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده در شهرهای قرمز و نارنجی تصریح کرد: به مدت یک هفته همه فرآیندهای آموزشی در همه مقاطع آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و تمامی سطوح دانشگاه‌ها (به استثنا دوره تکمیلی) به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان به هم‌ استانی‌ها توصیه کرد رعایت‌پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم شرکت در اجتماعات را جدی بگیرند و نسبت به دریافت دُز سوم واکسن خود در اولین فرصت اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه مراکز واکسیناسیون آماده ارائه خدمات هستند، خاطرنشان کرد: از کسانی که در دریافت واکسن خود تاخیر داشته‌اند درخواست داریم هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و دُز دوم واکسن خود را دریافت کنند.

حیاتی ادامه داد: از کلیه صنوف و فعالیت‌هایی که با مردم سرکار دارند تقاضا داریم به وظایف خود براساس طرح اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونایی عمل کنند و هر گونه تخطی از آن‌ها تخلف محسوب می‌شود که برابر با مقررات با صنوف متخلف برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: رستوران‌های ارائه دهنده خدمات باید حتما ۲ دُز واکسن خود را دریافت کرده باشند و تالارها براساس رنگ بندی کرونا و ظرفیت مشخص شده فعالیت داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: کارکنان ادارات باید ۲ دُز  واکسن خود را دریافت کرده باشند در غیر این صورت حق حضور در محل کار را ندارند و  براساس تخلفات اداری با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز