خبرگزاری کار ایران

فرماندار گتوند در ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی:

بیمه اجتماعی نقش یک حامی و پشتیبان را داشته و باعث افزایش امید به زندگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۷۴۲

فرماندار شهرستان گتوند گسترش چتر بیمه اجتماعی را نیازمند فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به جامعه هدف دانست و گفت: بیمه اجتماعی نقش یک حامی و پشتیبان را دارد و باعث افزایش امید به زندگی می‌گردد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان، ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر شهرستان گتوند با حضور حسین جعفرخادم مدیر صندوق استان، حسین اسدی‌پور فرماندار، رؤسای ادارات، دهیاران، اعضای شورای اسلامی و کارگزاران صندوق در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان گتوند در این نشست با اشاره به اهمیت بیمه اجتماعی در زندگی انسان گفت: اگر انسان پشتوانه مالی داشته باشد از یک آرامش و امنیت خاطر برخوردار است و اعتماد به نفس دارد، بیمه اجتماعی نیز همین نقش را برای بیمه‌شدگان دارد و نقش یک حامی و پشتیبان را ایفا می‌کند و باعث افزایش امید به زندگی می‌شود.

وی افزود: گسترش چتر بیمه اجتماعی نیازمند فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به جامعه هدف است و همه مسئولین شهرستان آمادگی دارند در اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات بیمه اجتماعی به کشاورزان روستاییان و عشایر با کارگزاران صندوق همکاری کنند تا ضریب پوشش بیمه اجتماعی در شهرستان افزایش یابد و عدالت اجتماعی نیز برقرار شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان نیز افزود: بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی و در راستای برقراری عدالت اجتماعی، دولت زمینه برخورداری کشاورزان، روستاییان و عشایر را فراهم کرده و دو سوم حق بیمه را در این صندوق پرداخت می‌نماید.

جعفرخادم گفت: افرادی که به عضویت صندوق بیمه اجتماعی درمی‌آیند ماهیانه از ۱۹۰ هزار تومان یارانه بیمه‌ای دولت برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: متقاضیان عضویت در صندوق افراد دارای ۱۸ تا ۵۰ سال سن هستند که از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری بازماندگان بهره‌مند خواهند شد همچنین نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای نیز انجام می‌شود.

در این نشست کارگزاران صندوق، دهیاران و اعضای شورای اسلامی نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

بیمه اجتماعی نقش یک حامی و پشتیبان را داشته و باعث افزایش امید به زندگی می‌شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز