خبرگزاری کار ایران

بیرانوندی خبر داد:

سرعت و دقت دو عنصر اساسی انجام وظیفه تعزیرات حکومتی خوزستان/رسیدگی به بیش از ۲ هزار فقره پرونده

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۳۲۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از رسیدگی به بیش از ۲ هزار فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان در آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی اظهار داشت: در آذرماه سال جاری ۲ هزار و ۳۳۱ فقره گزارش از سوی دستگاه‌های ناظر و کاشف به تعزیرات حکومتی در استان خوزستان ارسال گردیده است.

وی گفت: از این تعداد گزارش ۱۶۹۵ فقره کالا و خدمات، ۳۸۳ فقره قاچاق و ۲۵۳ فقره گزارشات بهداشتی، دارو و درمان می‌باشد.

بیرانوندی ضمن بیان رسیدگی به بیش از ۲ هزار فقره پرونده تصریح کرد: سرعت و دقت دو عنصر اساسی انجام وظیفه تعزیرات حکومتی خوزستان بوده و لذا در آذرماه عدم درج قیمت بیشترین تخلف و پس از آن گرانفروشی و حمل کالای قاچاق در رده‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در پایان با اشاره به ورود ۱۸ هزار و ۲۷۹ فقره گزارش از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، خاطرنشان کرد: با احتساب بخشی از پرونده‌های سال گذشته ۱۸ هزار و ۶۷ فقره پرونده رسیدگی که تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ فقره آن مربوط به آذرماه سال جاری بوده است.

گفتنی است، سامانه اینترنتیhttp://tazirat135.ir/ آماده دریافت گزارشات و شکوائیه‌های هم استانی‌های گرامی می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز