خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رامشیر:

نقد و بررسی پلاک‌های گمشده انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۸۶

در این نشست شعرهای برتر و شعر شاعران جوان از زوایای مختلف مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

ایلنا: رئیس اداره کتابخانه های عمومی رامشیر از نقد و بررسی شعرهای دفاع مقدس با عنوان پلاکهای گمشده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حیدر حیدری گفت: نشست ادبی و نقد و بررسی پلاکهای گمشده(شعر دفاع مقدس) شامل شعر شاعران برتر و همچنین شعر خوانی شاعران جوان با حضور منتقدین استان آقایان محمد شریفی، وحید کیانی، حمدالله احمدی، علیرضا شکریز و کاظم رضا کاظمی در کتابخانه شهید مطهری رامشیر برگزار شد.

وی افزود: در این نشست شعر های برتر و شعر شاعران جوان از زوایای مختلف مورد نقد و بررسی قرار گرفت و منتقدین پتانسیل و توانایی های شاعران جوان استان خوزستان را مایه خشنودی دانستند.

حیدری افزود: در این نشست دوستانه و صمیمانه شاعران نیز نقطه نظرات خود را درباره شعر دفاع مقدس و جایگاه رشادتها و ایثارگریهای جوانان کشور در دفاع مقدس را در شعر شاعران استان خوزستان دارای ارزش خاصی دانستند و تاکید کردند دفاع مقدس در شعر شاعران خوزستان نمودی خاصی یافته است.

حیدری در پایان گفت: کتابخانه های عمومی به عنوان یک نهاد فرهنگی وظیفه دارند تاریخ این کشور و دلاوری های مردم این مرز و بوم را زنده نگه دارند و باید خاطرات جنگ و ایثار برای قشر جوان باز آفرینی شود تا پی به فداکاری های نسل گذشته ببرند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز