خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته امداد بندر امام خبر داد:

بهره مندی ۱۴۱ مددجوی بندر امامی از آموزش های مهارتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۵۳۴

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) از بهره مندی ۱۴۱ مددجوی کمیته امداد از آموزش های مهارتی و پایدارسازی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سمیه محیط اظهار داشت: مهارت آموزی مددجویان از برنامه های کمیته امداد است که با همکاری آموزشگاه های آزاد و صنایع دستی و مربیان آموزشی صورت گرفته است.

وی افزود: مهارت آموزی به توانمندسازی هر چه بیشتر مددجویان مورد حمایت و ایجاد اشتغال پایدار برای آن ها کمک می‌کند.

محیط در ادامه گفت: مزیت بهره مندی مددجویان از گذراندن دوره های آموزشی فنی و حرفه ای این است که می توانند پس از آموزش های لازم از تسهیلات اشتغال برای ایجاد کسب و کار مناسب و دستیابی به درآمد، استفاده کنند.

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در پایان، ارائه آموزش های فنی و حرفه ایی به مددجویان را گامی مهم در جهت اشتغال و توانمندسازی آنها برشمرد و خاطر نشان کرد: مدل اشتغال کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت مبتنی بر استعداد سنجی و حرفه آموزی، پرداخت تسهیلات، نظارت بر اجرای طرح های اشتغال، پایدارسازی و بازاریابی فروش محصولات تولید شده مددجویان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز