خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان خبر داد:

کشف و ضبط ۲۰۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۳۵

این اسلحه‌ها از مرز آبی عراق وارد کشور شده‌اند که متهمان و قاچاقچیان دستگیر شده و پرونده‌های آنان در حال رسیدگی است.

ایلنا: دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: طی چند مرحله عملیات در این شهرستان، تعداد ۲۰۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از دادگستری شهرستان آبادان، شیر علیزاده گفت: این عملیات با هدف مقابله با قاچاق سلاح غیرمجاز در آبراه اروند و توسط فرماندهی دریایی و فرماندهی تیپ ۸ فتح نیروی سپاه پاسداران مستقر در منطقه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این اسلحه‌ها از مرز آبی عراق وارد کشور شده‌اند که متهمان و قاچاقچیان دستگیر شده و پرونده‌های آنان در حال رسیدگی است.

شیرعلیزاده ضمن قدردانی از زحمات مأموران سپاه، دریابانی و سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: دستگاه قضایی آبادان کما فی السابق با قاطعیت کامل جهت حفظ و برقراری امنیت تلاش کرده و همواره با ناامن کردن منطقه آبی و زمینی توسط مأموران نظامی و انتظامی مستقر در منطقه، با قاچاقچیان سلاح برخورد قانونی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان هشدار داد: شهروندان توجه داشته باشند برخی افراد سودجو با ارسال پیامک‌هایی اعلام می‌کنند دولت مجدداً در صدد اعطای مجوز حمل سلاح شکاری به دارندگان اسلحه‌های غیرمجاز می‌باشد، تا بتوانند اسلحه‌های خود را به فروش برسانند.

شیرعلیزاده ادامه داد: چنین طرحی در دستور کار هیچ سازمان دولتی و حکومتی قرار نگرفته است و قانون مربوطه هم تنها در سال ۹۰ و به مدت شش ماه به دارندگان سلاح غیرمجاز فرصت داده بود تا با تحویل اسلحه خود و بررسی صلاحیت وی از سوی دستگاه قضایی و امنیتی، مجوز حمل سلاح شکاری دریافت کنند که بعد از مدت مذکور، هیچ گونه مجوزی در این خصوص صادر نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز