خبرگزاری کار ایران

نگرانی شهروندان هندیجانی از حمله‌ور شدن سگ‌های بلاصاحب در سطح خیابان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۶۹۰

شهروندان هندیجان از پرسه‌زدن سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر گله‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، تعداد زیادی از شهروندان با ابراز نارضایتی و گله‌مندی شدید در خصوص رها شدن سگ‌های بلاصاحب از مسئولان امر خواستار رسیدگی و فوری شدند.

یکی از شهروندان گفت: باتوجه به وضعیت نگران کننده و پرسه‌زدن وقت و بی‌وقت سگ‌های بلاصاحب و سرگردان در سطح شهر خطر حمله به مردم را در پی دارد نیز اگر فکری به کنترل و جمع‌آوری این جانوران باوفا نشود در این صورت جمعیتشان رو به فزونی نهاده و مشکلاتی عدیده‌ای را به وجود خواهند آورد.

وی افزود: با توجه به فصل گرما در سطح شهرستان شاهد این هستیم که گله‌های سگ‌های بلاصاحب باعث ایجاد مزاحمت و حمله ورشدن به مردم می‌گردند که شاید مصیبتی برای افراد سالمند و کودکان را به وجود بیاورند که طی این چند روز هم به وجود آورده اند.

دیگر شهروند هندیجان ادامه داد: دیشب به همراه همسرم از زیر پل گذر داشتیم با موتور رد می‌شدیم که چند سگ به من حمله‌ور شدند، خدا به ما رحم کرد. خودرویی به کمک ما آمد و ما را نجات داد. من از مسئولان امر به‌ویژه شهرداری درخواست دارم که فوری به این معضل جدی رسیدگی نمایند تا شهروندان دچار گازگرفتگی سگ‌ها نشوند.

شهروند دیگر هندیجانی گفت: متأسفانه در گروه‌های فضای مجازی کلیپی مشاهد گردیده که سگ‌های بلاصاحب به یکی از شهروندان هندیجانی حمله‌ور شده که باعث رعب و وحشت شده است. جای تأسف دارد از یک‌ طرف نیز بیماری کرونا و گرمای طاقت‌فرسا مشکلات را در شهرستان بیشتر می‌کند؛ لذا از مدیران شهرستان درخواست داریم که فوری در خصوص این معضل اقداماتی صورت دهند تا شاهد آسودگی شهروندان باشیم.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز