خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان گزارش می‌دهد؛

ابهام در عدم دعوت از رئیس بیمارستان شهدای ایذه در ستاد کرونای شهرستان/نماینده شهرستان: من نمی‌دانم از فرماندار بپرسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۳۵۵

عدم دعوت از رئیس بیمارستان شهدای ایذه در جلسات ستاد کرونای شهرستان در شرایط وخیمی که این بیمارستان طی دوران کرونا و بخصوص در چند ماه گذشته سپری کرده، باعث ایجاد شائبه‌هایی در میان مردم گردیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شواهدی که طی چندماه گذشته توسط مردم و برخی از مدیران بیمارستان شهدای ایذه به دست خبرنگار ایلنا در استان خوزستان رسیده، گواهی می‌دهد که طی چهار ماه گذشته، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان شهدای ایذه در هیچ‌کدام از جلسات ستاد کرونای شهرستان حضور نداشته‌اند. جلساتی مهم و حیاتی برای ارزیابی شرایط وخیم شهرستان ایذه در دوران کرونا.

با توجه به عدم پاسخگویی فرماندار، عبدالله ایزدپناه نماینده شهرستان‌های ایذه و باغ‌ملک در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار ایلنا نسبت به این موضوع، گفت: باتوجه به اینکه رئیس ستاد کرونای شهرستان، شخص فرماندار و دبیر این ستاد رئیس شبکه بهداشت و درمان است، در صورت حضور رئیس شبکه، نیازی به دعوت از رئیس بیمارستان نیست، اما اگر به هر دلیلی دبیر ستاد قادر به حضور در جلسات نباشد می‌تواند با تفویض اختیار ،یکی از معاونین یا کارشناسان خود را به جلسه بفرستد.

ایزدپناه در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایلنا که با توجه به دریافت‌های ما، امین محمدپور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان به دلیل عدم حضور در منطقه، به اورکی رئیس بیمارستان شهدای ایذه تفویض اختیار نموده بودند، گفت: من نمی‌دانم، از فرماندار بپرسید.

متأسفانه سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه با توجه به تماس‌های مکرر خبرنگار ایلنا، تمامی شماره تلفن‌های این خبرنگار را مسدود نموده است.

امرالله اورکی رئیس بیمارستان شهدای ایذه نیز در پاسخ به تماس خبرنگار ایلنا، گفت: برای هرگونه مصاحبه از من سلب اختیار شده است و قادر به پاسخ‌گویی نیستم.

لازم به ذکر است، هنوز دلیل عدم دعوت از رئیس بیمارستان شهدای ایذه با توجه به تفویض اختیار صورت گرفته توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان روشن نشده است.

گفتنی است، شهرستان ایذه از جمله مناطقی در استان خوزستان است که طی دوران کرونا همیشه در مرز بین نارنجی و قرمز و گاهی متمایل به سیاه قرار داشته است.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز