خبرگزاری کار ایران

رئیس بهداشت غرب اهواز خبرداد؛

مادران باردار خوزستانی برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۳۲۵

رئیس بهداشت غرب اهواز گفت: مادران باردار خوزستانی به نزدیکترین مرکز جامع سلامت محل سکونت خود برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، مهران احمدی بلوطکی با اشاره به وضعیت نگران کننده ناشی از خیز مجدد کرونا در کشور و استان و روند افزایشی موارد ابتلا و مرگ و میر، گفت: با توجه به وضعیت حساس مادران باردار توصیه می‌شود زنان باردار مراسمات این ایام را از طریق رسانه ها و در منزل دنبال کنند.

وی افزود: مادران باردار در خطر بالاتر ابتلا به بیماری کرونا نسبت به سایرین نیستند اما در صورت ابتلا، شکل‌های شدیدتر بیماری در مادران باردار نسبت به زنان غیر باردار در سن مشابه دیده شده است.

وی اظهار کرد: البته توجه بیشتر به مراقبت‌های زنان باردار مختص به اطرافیان وی نیز بوده، چرا که ممکن است فرد بر اثر بی احتیاطی ناقل باشد و جان خود، اطرافیان و همچنین مادر باردار را به خطر بیندازد.

احمدی بلوطکی با اشاره به اینکه پیش از این دستورالعمل‌های لازم در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا در این ایام صادر شده است، افزود: امید است مراسم عزاداری در ماه‌های محرم و صفر با ایمن‌ترین شیوه از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در پایان با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا مادران باردار گفت: از روز ۲۰ مردادماه واکسیناسیون مادران باردار آغاز شده و مادران باردار می توانند به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود مراجعه کرده تا همکاران ما وضعیت آنان را برای دریافت واکسن بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز