خبرگزاری کار ایران

پیشکسوت فوتبال خوزستان:

لزوم سروسامان دادن به خط دفاعی نفت مسجدسلیمان/ فکری تفکر هجومی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۰۸۲

پیشکسوت تیم فوتبال خوزستان، گفت: نفت مسجدسلیمان در طول بازی‌های نیم‌فصل دوم نشان داده که خط دفاعی آسیب‌پذیری دارد و نیاز به ساماندهی دارد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، احمدرضا تاجمیری دشتکی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: نفت خیلی راحت گل می‌خورد و این مسئله به سازماندهی غلط خط دفاع این تیم برمی‌گردد و محمود فکری طی مدت حضورش نشان داده که تفکرات هجومی ندارد اما باید بداند گل نخوردن یک اصل مهم در فوتبال امروز است و باید ضعف بزرگ تیمش را به سرعت برطرف کند و نفت بازی‌های بسیار مشکلی را پیش‌رو دارد‌.

او می‌گوید: چنانچه مشکلات خط دفاعی را حل نکند، در این رقابت‌ها به بن‌بست برمی خورد، البته باید این را هم در نظر گرفت عناصر دفاعی زردپوشان در برخی از دیدارها با یکدیگر هماهنگ نیستند. این مسئله در دیدار با صنعت نفت آبادان نمایان شد.

پیشکسوت تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه افزود: فواصل بین مدافع‌ها در این تیم زیاد است و مدافعان در تاکتیک تیمی، خط دفاعی هنوز با مشکل مواجه هستند. فاصله زیاد بین مدافعان باعث شده تا در اکثر صحنه‌ها وقتی یک مدافع اشتباه می‌کند، بازیکن بعدی که با آن فاصله دارد، نتواند به موقع این اشتباه را پوشش دهد و به همین جهت مشکلات خط دفاعی بیش از پیش نمود عینی پیدا می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: به اعتقاد من پوشش مدافعان کناری نفت ضعیف هست و آن‌ها به دلیل میل به بازی هجومی از وظایف سازمانی خود به عنوان یک مدافع غافل می‌شوند و ترکیب خط دفاعی نفت به مشکل برمی‌خورد.

 

انتهای پیام/
سالار قاسم‌پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز