خبرگزاری کار ایران

در جشنواره شهید رجائی استان خوزستان؛

اداره کل زندان‌های خوزستان رتبه دستگاه برتر استان را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۲۹

در پی بررسی و ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مشمول ارزیابی جشنواره شهید رجائی، اداره کل زندان‌های خوزستان بعنوان دستگاه برتر معرفی شد.

ایلنا: معاون مدیر کل زندانهای خوزستان با اعلام خبر فوق گفت: روند بهبود مدیریت و تحول اداری در زندانهای استان از دو سال بیش با حضور پوستچی به عنوان مدیرکل زندان‌ها در استان با برنامه ریزی نوین و تمرکز بر تمامی محورهای کاری آغاز شد و برای هر بخش تعاریف راهبردی و سند توسعه ترسیم شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالکریم چهارمحالی با تشریح فرایند‌ها، برنامه‌ها و اقداماتی که در راستای تحقق برنامه‌های توسعه و تحول اداری طی دو سال گذشته در زندانهای استان انجام پذیرفته است، افزود: در پی این اقدامات طی دو سال گذشته این اداره کل بار‌ها در حوزه‌های مختلف اجرائی، مدیریتی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی مورد تقدیر مسئولین استان و سایر مقامات قرار گرفت.
چهارمحالی از دیگر اقدامات شاخص مدیرکل زندان‌های استان در ارتقاء نظام زندانبانی استان به تعاملات خوب وی با مدیران ارشد و میانی دستگاه‌های اجرائی، سیاسی و قضائی اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰ نشست راهبردی با هدف ترسیم فرایندهای تعامل و همکاری در فرایندهای مشترک انجام شد که موجب شد آنان با نگاه مثبت تری به ضرورت‌ها در همکاری و مشارکت به سیستم زندانهای استان پاسخ مثبت دهند.
معاون مدیرکل زندانهای استان دیگر اقدام شاخص مدیریت زندانهای استان را تمرکز و حساسیت بالا برای بهبود وضعیت زندان‌ها و رسیدگی به امور زندانیان علی رغم تراکم فزاینده جمعیت کیفری برشمرد.

وی افزود: در یک کلام، ایجاد ۱۰هزار ظرفیت جدید که انشاءاله تا آینده بسیار نزدیک جایگزین فضاهای فرسوده و غیر استاندارد فعلی خواهد شد که خود گامی قاطع، اثر گذار و درمانی قطعی بر رفع مشکل فقدان زیر ساخت‌های فیزیکی بوده که سال‌ها زندانهای خوزستان از آن رنج می‌بردند.
این مقام مسئول در زندانهای خوزستان از بیش از ۱۵۰ توفیق در عرصه فرهنگی، قرآنی، آموزشی و ورزشی در سطح کشوری و استانی هم طی این زمان خبر داد.
چهارمحالی با بیان اینکه این توفیقات و موفقیت ارزنده اخیر نیز بواسطه حرکت و همت جمعی همه پرسنل با مدیریت خوب و ارزشی انجام شده گفت: این سیر ارتقاء جایگاه استان در شاخص‌های ارزیابی طی این سال‌ها با برنامه انجام شد به ترتیبی که ظرف سه سال گذشته به ترتیب از جایگاه ۱۵ به ۶ و از آن نیز به رتبه سوم ارتقاء یافته و در زمره ۳ دستگاه بر‌تر استان قرار گرفتیم.
گفتنی است آئین تجلیل از دستگاه‌های موفق در جشنواره شهید رجائی خوزستان مطابق همه ساله پس از اعلام، در نیمه دوم سال در استانداری خوزستان انجام می‌پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز