خبرگزاری کار ایران

در آستانه برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا؛

استاندار خوزستان با صدور پیامی حمایت خود را از تیم فوتبال فولاد اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۸۹۲

نماینده عالی دولت در استان خوزستان، در آستانه برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، حمایت خود را از تیم فولاد خوزستان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، امروز  ۱۸ فرودین ماه قاسم سلیمانی دشتکی در آستانه برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با صدور پیامی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه باشگاه فوتبال فولاد خوزستان، با آرزوی موفقیت برای این تیم، حمایت خود را از نماینده مردم خوزستان و ایران در مقابل نماینده کشور امارات اعلام کرد.

در این پیام آمده است؛

استان خوزستان از دیرباز مهد فرهنگ، ورزش و قلب تپنده رشته ورزشی فوتبال در کشور بوده و همواره در عرصه‌های باشگاهی ملی و بین‌المللی در این رشته با تکیه‌بر پرورش استعدادهای ناب و درخشش جوانان غیور در تمامی رده‌های سنی زمینه‌ساز افتخار و سرفرازی این استان و ایران عزیز است.

حال که تیم فوتبال فولاد خوزستان، با تکیه‌بر کادر فنی و مدیریت هدفمند، بازیکنانی باغیرت و متعصب و با پشتیبانی تماشاگران و طرفدارانی خونگرم پس از کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در روزهای آتی برابر تیم العین امارات قرار خواهد گرفت ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های این عزیزان، اینجانب به‌عنوان یک هوادار و همچنین نماینده عالی دولت در استان خوزستان، حمایت کامل خود را در تمام طول مسیر دشوار فتح قله‌های قهرمانی از این تیم اعلام می‌دارم.

امید است با توکل به ایزد منان، تلاش و کوشش وصف‌ناپذیر و همچنین دعای خیر مردم با پیروزی و بهروزی خود، نویدبخش امید و نشاط برای تمام ملت ایران، به‌ویژه خوزستان دیار تمدن، آفتاب و دفاع باشید.

گفتنی است که؛ تیم فولاد خوزستان در روز ۲۱ فروردین‌ماه در قابل مرحله پلی‌آف به مصاف و العین امارات خواهد رفت و تیم پیروز به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز