خبرگزاری کار ایران

ساعتی پیش اتفاق افتاد؛

وقوع یک تصادف در اهواز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۰۷۶

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز، از وقوع یک تصادف در اهواز و کشته شدن راننده و مصدومیت یک عابر خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از  اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری در تایید این حادثه اظهار کرد: امروز در مقارن ساعت ۹ صبح، پس از دریافت گزارش حادثه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، زنگ ایستگاه آتش‌نشانی به صدا درآمد و نیروهای عملیات، راهی محل حادثه (مسیر امام شرقی نرسیده به پل سردار هاشمی)، شدند.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: خودروی پژو به علت بی‌احتیاطی راننده، از مسیر اصلی منحرف می‌شود و یک مرد عابر پیاده را به زیر می‌گیرد و بعد از آن، با شدت زیادی به یک تیر برق بتنی، در حاشیه خیابان برخورد می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز افزود: متاسفانه راننده پژو در همان لحظه به علت شدت برخورد، جان خود را از دست می‌دهد اما عابر پیاده، خوشبختانه جان سالم به در برد و تنها دچار مصدومیت شد.

قنبری در پایان بیان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی، فرد مصدوم را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند و پس از قطع برق خودرو، راننده فوت شده را از داخل اتاقک خودرو خارج کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز