خبرگزاری کار ایران

در پی شیوع دوباره ویروس کرونا اتفاق افتاد؛

تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های بندر ماهشهر/ احتمال وجود ویروس انگلیسی در خوزستان/ مردم در خانه‌هایشان بمانند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۳۷۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهردر استان خوزستان، با اعلام خبر تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های شهرستان گفت: احتمال وجود ویروس انگلیسی در شهرستان، بسیار زیاد است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر، محمد شنبدی ساعتی پیش از تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های شهرستان بندر ماهشهر، در پذیرش بیماران کرونایی و وضعیت اضطراری خبر داد.

وی با اشاره به صحبت‌های رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: وضعیت ویروس کرونا در استان خوزستان، به شرایط بحرانی و قرمز رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر، عنوان کرد: ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در مراکز درمان شهرستان، در حال تکمیل شدن است به‌گونه‌ای که امکان پذیرش سایر بیماران هم، دیگر میسر نخواهد بود و با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی، در شهرهای اطراف، وجود این ویروس در شهرستان بندر ماهشهر بسیار زیاد است.

وی در پایان تأکید کرد: مردم در خانه‌های خود بمانند و تنها برای انجام کارهای خاص و پزشکی از منزل خارج شوند. در نظر داشته باشید که نه‌تنها شرایط تغییر نکرده  بلکه وخیم‌تر هم شده و نیاز به رعایت و مراقبت‌های بیشتری هستیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز