خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان

محیط بانان در فصل مهاجرت تلاش بیشتری برای جلوگیری از شکار و صید انجام دهند/ایجاد پاسگاه محیط‌بانی در تالاب هورالعظیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۹۱۵

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان، محیط بانان در فصل مهاجرت تلاش بیشتری برای جلوگیری از شکار و صید انجام دهند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، محمدجواد اشرفی در جریان بازدید از تالاب هورالعظیم در جمع محیط بانان ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی آنها گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان باید جدیت و تلاش بیشتری داشته باشیم تا شکارچیان توان و فرصت شکار پرندگان مهاجر را پیدا نکنند. 

وی از آنان خواست تا ضمن برقراری گشت های مستمر، ضمن کنترل بر صید و شکار، فعالیت‌هایی که از سوی شرکت‌های نفتی نیز در منطقه در حال انجام است نظارت کامل داشته باشند و در صورت تخلف سریع برخورد نمایند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در جریان این بازدید، گفت: در تلاش هستیم تا با ایجاد پاسگاه محیط‌بانی در تالاب هورالعظیم حضور مستمر در این تالاب داشته باشیم و این  کار باعث خواهد شد تا نیروهای ثابت در منطقه حضور داشته باشند و در صورت هرگونه حادثه در کمترین زمان وارد عمل شوند.

در جریان بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هویزه نیز وی را همراهی کردند و درخصوص آخرین وضعیت آبگیری تالاب و اقدامات انجام شده در کنترل شکار و صید و جلوگیری از تخریب ، گزارشی ارائه نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز