خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار خبر داد:

آغاز ساخت 98 پروژه عمرانی در خراسان‌شمالی

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۸۴۹

معاون‌هماهنگی‌امور عمرانی استانداری خراسان‌شمالی به طرح‌های عمرانی مصوب سفر دوم رئیس‌جمهور به استان اشاره کرد و گفت: از 148 پروژه تعریف شده در سفر ریاست جمهوری ساخت 98 پروژه آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، رضا رجب زاده، در جمع رسانه های استان با بیان این مطلب به سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان در تیرماه امسال اشاره کرد و گفت: در این سفر اجرای 44 طرح عمرانی در استان مصوب شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها، مصوب شد طی سال مالی 98 و 99 594 میلیارد تومان از محل منابع عمومی و 345 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده شود.

وی اضافه کرد: از محل 594 میلیارد تومان از محل منابع عمومی مقرر شد که 295 میلیارد تومان در سال مالی 98 و 299 میلیارد تومان در سال مالی 99 به استان اختصاص داده شود.

وی اظهار کرد: از سهم سال مالی 98، تاکنون 189 میلیارد و 900 میلیون تومان به استان اختصاص یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی بیان داشت: در مجموع برای 44 طرح مصوب از این سفر 148 پروژه تعریف شده است.

وی افزود:در این رابطه ساخت 98 پروژه آغاز شده، دو پروژه در دست مطالعه است، 13 پروژه به مرحله برگزاری مناقصه رسیده، برای 7 پروژه نیز می بایست موافقت نامه ابلاغ شود تا مناقصه آنها برگزار شود.

وی ادامه داد: 7 پروژه به مرحله برآورد مالی رسیده و چهار پروژه در مرحله ابلاغ موافقت نامه است.

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز