خبرگزاری کار ایران

در پیام استاندار خراسان شمالی مطرح شد؛

اجرایی شدن برجام نشان اقتدار و استقامت ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۴۲۶

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی اجرای برجام را تبریک گفت و اجرایی شدن برجام را نشان اقتدار و استقامت ملت ایران دانست .

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی در این پیام آورده است:

بار دیگر سربازان جبهه دیپلماسی و تدبیر با حمایت های بی دریغ ملت صبور،مقاوم و بزرگ ایران اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و رئیس محترم جمهور یکی از مهم ترین وحساس ترین توافق‌های بین المللی را به نتیجه رساندند وتوانستند برگ زرین دیگری از اقتدار و استقامت ملی را درتاریخ کشور عزیزمان به ثبت رسانده و زمینه احقاق حقوق هسته ای ایران را فراهم آورند.

بی شک کسب این موفقیت بزرگ نشان اقتدار و استقامت ملت ایران در برابر تحریم‌های ناعادلانه و به رسمیت شناختن حقانیت جمهوری اسلامی در پیشبرد اهداف صلح آمیز هسته ای از سوی کسانی است که با توهمات خودساخته موجبات ظلم و ستم به ملت ایران را فراهم آوردند.

اینجانب ضمن سپاسگزاری از تیم مذاکره کننده به ویژه وزیر محترم امورخارجه،  این موفقیت بزرگ را به ملت قهرمان  ایران و مردم خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با اجرای برجام دوره جدیدی از مناسبات سیاسی و اقتصادی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی ایجاد گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز