خبرگزاری کار ایران

عبور و مرور در گردنه اسدلی همراه با زنجیر چرخ اعلام شد / تجهیزات زمستانی در گردنه اسدلی الزامی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۹۱

به علت بارش برف شب گذشته در گردنه اسدلی بجنورد استفاده از رنجیر چرخ الزامی‌ست.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: به علت بارش برف شب گذشته در گردنه اسدلی بجنورد استفاده از رنجیر چرخ الزامی‌ست.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بارش برف از شب گذشته در استان، گردنه اسدلی بجنورد لغزنده است و رانندگان مسیر حدفاصل بجنورد به اسفراین و بلعکس حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
مهندس مشتری با تأکید بر اینکه در گردنه اسدلی عبور و مرور فقط توسط زنجیر چرخ انجام می‌پذیرد تصریح کرد: با تلاش راهداران تمام محورهای مواصلاتی استان باز و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد.
وی از رانندگان خواست تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، لباس گرم و سایر تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از همه رانندگانى که قصد عبور از محورهای استان را دارند، خواست تا قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن ۲۲۶۰۰۰۱-۰۵۸۴ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز