خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی کرمان

بارش شدید برف در برخی از محورهای مواصلاتی

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۶۵

از بامداد امروز شاهد بارش شدید برف در برخی از محورهای مواصلاتی استان هستیم.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با اعلام این خبر گفت: بارش شدید برف که از ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد امروز در سرچشمه آغاز شده بود، تا لحظاتی پیش ادامه داشت.

به گزارش ایلنا ازکرمان، منوچهری با بیان این که در حال حاضر از شدت بارش برف در محورهای سیرجان به سمت گدارخانه سرخ کاسته شده است و در محور شهداد سمت تونل سیرچ برف خفیف در حال بارش است، گفت: هم اکنون در گدار کفنوئیه شاهد ریزش شدید برف هستیم و عملیات نمک‌پاشی نیز توسط عوامل راهداری در این محور انجام شده است.

وی اظهار داشت: بقیه محورها و گردنه‌های استان بدون بارش باران هستند و تردد در آن‌ها جریان دارد.

منوچهری خاطرنشان کرد: از شب گذشته که بارش براف در گردنه‌های رفسنجان و کفنوئیه شهرستانت بافت آغاز شد، عوامل راهداری با حضور در محل‌های مورد نظر نسبت به انجام عملیات راهداری اقدام کردند.

وی ادامه داد: با حضور عوامل راهداری خوشبختانه هیچ مشکلی پیش نیامد و ترافیک به صورت روان در جریان است.

وی اعلام کرد: رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، می‌توانند قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن ۳۲۵۲۰۰۱۶ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند.

اکیپ‌های راهداری در کلیه محورها مستقر و آماده انجام هرگونه عملیات راهداری هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز