خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور خبر داد:

جذب بیش از ٩۴ درصد سهمیه تراکتور نیشابور در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۲۶۸

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور از جذب بیش از ٩۴ درصد سهمیه تراکتور این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال‌ جاری خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از نیشابور، محمدعلی فرهمند راد در جلسه کمیته فنی مکانیزاسیون با اعلام این خبر گفت: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری سهمیه تراکتور شهرستان ۵٣ دستگاه بود که از محل خط اعتباری شماره ٨ مکانیزاسیون سال جاری با مبلغی حدود ١۵۵ میلیارد ریال با تلاش همکاران و کشاورزان تعداد ۵۰ دستگاه آن به همراه ۵٨ دستگاه انواع ادوات و دنباله بندها به مبلغ بیش از ٧٣ میلیارد ریال جذب شده است که این مقدار جذبی بالغ بر ۴٧ درصد کل اعتبار سال جاری بوده است.

وی در ادامه افزود: تعداد متقاضی زیاد است و امکان پیگیری برای همگان میسر نیست و اولویت بندی بر اساس فرم امتیاز بندی، سطح زیر کشت، کشت های استراتژیک و همچنین نیاز منطقه برای بخش‌های چهارگانه شهرستان صورت پذیرفته و در مرحله دوم تعداد ۴٩ دستگاه سهمیه شهرستان درحال پیگیری است.

فرهمند راد استفاده از ادواتی مانند خاکورزهای حفاظتی، بذرکارهای کف کار و عمیقکار و دستگاه‌های کشت مستقیم را از اولویت نیازهای بخش‌های شهرستان دانست و اظهار داشت: امتیاز بندی بر اساس جذب ادوات است نه جذب تراکتور و در این خصوص تنوع ادوات بسیار خوب و مناسب است.

وی تصریح کرد: همکاران ما در جهادکشاورزی تمامی تلاش خود را در جهت تقسیم عادلانه انجام خواهند داد تا جلوی افراد سودجو گرفته شود و ادوات به دست مصرف کننده واقعی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز