خبرگزاری کار ایران

فرماندار تایباد مطرح کرد:

امنیت عامل اصلی توسعه همه جانبه هر کشوری است

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۹۴۴

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان تایباد گفت: امروز امنیت حرف اول را در جهان می زند و عامل اصلی برای توسعه همه جانبه در هر کشوری محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، محسن سیاح در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رویکردهای ارزشمند نیروی انتظامی مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی با اشاره به شعار هفته ناجا " با هم برای امنیت و سلامت " افزود: با توجه به شعار این هفته برای داشتن یک امنیت پایدار نیاز است مردم هم‌دوش نیروهای مسلح گام بردارند و برای تامین انیت در کشور به صورت جهادی خدمت کنند.

فرمانده هنگ مرزی و مرزبان درجه یک تایباد نیز بیان کرد: امروز امنیتی که بر کشور حاکم است از تلاش شبانه‌روزی نیروهای قدرتمندی نشات گرفته که جان خود را برای حفظ این نظام تقدیم می‌کنند. 

سرهنگ محمد چراغ مطرح کرد: نیروهای مسلح در ادامه مسیر شهدا گام بر می‌دارند و همچون رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با خلوص نیت برای برقراری امنیت تلاش می‌کنند.

وی افزود: مرز دوغارون تایباد نقطه مهمی برای تجارت و ترانزیت انواع کالاهای اساسی و مورد نیاز است و برقراری امنیت در این نقطه بسیار حائز اهمیت می‌باشد؛ در شهرهای مرزی در سایه‌ امنیت، معاملات و مبادلات تجاری با سایر کشورهای همسایه در حال انجام و گسترش است و این موضوع علاوه بر کمک به معیشت مرزنشینان، یاری رسان امنیت هر چه بیشتر مرزهاست.

در ادامه رئیس دادگستری تایباد اظهار کرد: در هر زمانی احساس امنیت از خود امنیت اهمیت بالاتری دارد، اگر مردم یک کشور از موقعیت زندگی خود احسا س امنیت کنند همیشه با خاطری آسوده برای حفظ آن تلاش می‌کنند.

حسن رضایی منفرد مطرح کرد: همین که اکنون نیروهای مسلح در تمام رسته‌ها و ارگان‌های نظامی از نقطه صفر مرزی تا مرکز شهر در تلاش برای برقراری و حفظ امنیت هستند نشان می‌دهد به گونه‌ای بستر را برای تمام فعالیت‌های اقشار مختلف جامعه در سایه امنیت فراهم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تمام افراد از یک کارگر ساده تا یک تاجر و اقتصاددان زیر چتر امنیت قادر هستند فعالیت خود را به درستی انجام دهند. همه ما وظیفه داریم به ثبات این امنیت کمک کنیم.

امام جمعه اهل سنت تایباد نیز در این مراسم بیان کرد: امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهم است که نیاز واقعی در کشور بشمار می‌رود و باید همه افراد در ایجاد این دو مهم تلاش کنند.

مولانا غلام‌نبی توکلی گفت: نیروهای مسلح تمام تلاش خود را می‌کنند تا مردم در همه حوزه‌ها شامل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... به لحاظ امنیت با خاطری آسوده فعالیت کنند.

وی توضیح داد: هفته ناجا فرصت مناسبی است تا از تمام تلاش‌های این جان برکفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر کنیم.

در این مراسم از کارمندان ساعی فرماندهی هنگ مرزی و انتظامی شهرستان تایباد تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز