خبرگزاری کار ایران

با هدف نظارت بر تدفین جانباختگان کرونا؛

معاون پیشگیری دادستان مشهد از آرامستان‌های این شهر بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۶۸

معاون اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با هدف بررسی و نظارت بر روند تغسیل و تدفین جانباختگان ناشی از بیماری کرونا، از آرامستان های این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید هادی شریعت یار به عنوان نماینده مدعی العموم و در راستای حفظ حقوق عامه و صیانت از سلامت آحاد جامعه از آرامستان‌های مشهد بازدید و در جریان نحوه تغسیل و تدفین جانباختگان ناشی از بیماری کرونا قرار گرفت. 

این مقام قضایی در این بازدید از دست اندر کاران اجرای احکام شرعی تغسیل و تدفین جانباختگان ناشی از بیماری کرونا تقدیر و اظهار داشت: عزیزانی که امروز در این سنگر با ایمان و توکل بر خداوند و اخلاص در کار خود در حال اجرای احکام شرعی جانباختگان از ویروس کرونا هستند بدانند که قطعاً خداوند متعال پاداش این اخلاص و عمل صالح آنان را خواهد داد و یقیناً مردم هم خدمات و تسلی بخشی این عزیزان به جامعه را در این سنگر بزرگ فراموش نخواهند کرد. 

وی هدف از بازدید خود از آرامستان های مشهد را بررسی و نظارت بر روند احکام شرعی نسبت به متوفیان بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و گفت: بحمدالله چه در محله تغسیل و چه در مرحله تدفین آن، احکام شرعی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال انجام است به نحوی که بازماندگان متوفی نیز از روند موجود اعلام رضایت داشتند. 

معاون دادستان مشهد در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه گفت: برخی نگرانی های عمومی در خصوص عدم توجه به پروتکل های بهداشتی در این اماکن وجود داشت که در سامانه سجام و ... لذا دادستانی در راستای پیگیری گزارشات مردمی و توجه به صیانت از سلامت آحاد مردم اعم کارکنان این مکان و همچنین مراجعه کنندگان که در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند این بازدید صورت گرفت تا این موضوع مورد بررسی قرار گیرد که بحمدالله در حال حاضر مشاهده می شود دستگاه های مسئول از جمله سازمان فردوس های شهرداری مشهد تقریباً تمامی پروتکل های بهداشتی را هم در سطح کارکنان این مجموعه و هم نسبت به مراجعه کنندگان رعایت نموده و برخی از مواردی هم که نیاز به اصلاح بود نیز تذکر داده شد. 

این مقام قضایی در پایان از آحاد مردم خواست تا همچنان پروتکل های بهداشتی را تا زمان کنترل و مهار این ویروس رعایت نمایند و کسانی هم که عزیزی را از دست داده اند به جهت سلامت بازماندگان از حضور گسترده و تجمع در آرامستان ها خودداری کنند و بدانند که اگر محدودیت در ورود و تردد در آرامستان‌های مشهد وجود دارد صرفاً به جهت سلامتی خود این عزیزان است و انتظار خدمتگزاران آنان در سازمان فردوس ها همکاری و همراهی با این عزیزان در جهت ارائه خدمات بهتر به آنان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز