خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون دادستان مشهد از پایگاه های مردمی تولید و توزیع اقلام بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۱۲۱

معاون اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه دادسرای مرکز استان از تعدادی از پایگاههای مردمی تولید و توزیع اقلام بهداشتی در برخی از مناطق مشهد بازدید کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید هادی شریعت یار در بازدید از تعدادی از پایگاههای مردمی تولید و توزیع اقلام بهداشتی در مناطق سه و شش مشهد ضمن خدا قوت به همه دست‌اندرکاران این اقدام ارزشمند و عظیم گفت: از زمانی که این ویروس وارد کشورمان شد یکبار دیگر آحاد مردم با همدلی و همکاری یکدیگر به مقابله با ویروس رفتند .  

وی ادامه داد: در خط مقدم این جبهه ، پزشکان و پرستاران قرار دارند که با یک کار جهادی در حال خدمت به بیماران مبتلا به ویروس کرونا هستند که به این عزیزان و همه مردم و شما جهادگرانی که وارد عرصه خدمت شده و تلاش می کنند خدا قوت گفته و از درگاه حق تعالی برای همه آرزوی سلامتی داریم .  

وی گفت: هر جبهه ای نیاز به پشتیبانی دارد که این امر امروز توسط شما عزیزان در حال انجام است که با کمترین امکانات در حال خدمات رسانی به قشر زیادی از اهالی این مناطق هستید که کار شما قطعا ارزشمند است چرا که شما در جبهه پیشگیری از شیوع این ویروس در حال خدمت هستید و از جان و مال خود در این راه دریغ نکرده اید.  

معاون دادستان مشهد با بیان این مطلب که رابطین ستاد مردمی دادگستری استان در شوراهای اجتماعی محلات مشهد ، در بسیج مردمی نیرو ها و بهره گیری از ظرفیت عظیم مردمی به خوبی عمل کرده اند گفت: باید همه بتوانیم از این ظرفیت عظیم مردمی که امروز تجلی آن در مشارکت مردم در تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در نقاط مختلف شهر مشهد ظهور و بروز نموده است ، انشاالله بعد از پایان این ویروس در سایر امور از جمله حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم بهره بجوییم .  

شریعت یار در پاسخ به برخی از کمبودها و دغدغه‌های رابطین ستاد مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در شورای اجتماعی محلات مشهد که در حاشیه این بازدید مطرح شد ، بیان داشت : امیدواریم بتوانیم بخشی از درخواست ها و دغدغه های شما عزیزان را پیگیری و یا مرتفع کنیم ، کما اینکه از ابتدای اسفندماه با بسیاری از محتکران اقلام بهداشتی با قاطعیت و در چارچوب قوانین و مقررات برخورد شده است و همچنین دهها واحد صنفی که به پروتکل های بهداشتی و یا طرح فاصله گذاری اجتماعی توجه نکرده اند توسط مراجع انتظامی برابر قانون با آنان رفتار شده و این مراکز پلمپ شده اند .  

وی گفت: البته در شرایط کنونی که به دلیل شیوع این ویروس بسیاری از کسب و کارها متضرر زیان اقتصادی شده اند ، بنای دستگاه قضایی و انتظامی و سایر دستگاههای متولی اقدام قهری نیست اما سلامت مردم باید در اولویت باشد و بر همین اساس از صنوف مختلف درخواست می کنیم که در چارچوب مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا نسبت به فعالیت کار خود اقدام کنند.تا نیازی به اقدامات قهری ایجاد نشود.  

شایان ذکر است در این بازدیدها برخی از مطالبات و دغدغه های رابطین ستاد مردمی دادگستری استان در شوراهای اجتماعی محلات سه و شش مشهد از جمله لزوم برخورد جدی با اصنافی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند، لزوم نظارت بر عدم افزایش قیمت های نامتعارف اقلامی که جهت تولید ماسک مانند پارچه و کش و ... مورد استفاده قرار می گیرند و لزوم همکاری بیشتر دستگاههای متولی مقابله با ویروس کرونا در مشهد با پایگاههای مردمی به منظور در اختیار قرار دادن تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز