خبرگزاری کار ایران

سرهنگ شفیع زاده خبر داد:

کشف ۵ انبار کالای قاچاق در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۰۹۴

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۵ انبار کالای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از دپو مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در ۵ انبار در سطح شهر مشهد دست یافتند.

وی افزود: پلیس پس از تکمیل تحقیقات اولیه پرونده و شناسایی انبارها با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت، از مکان های موردنظر بازدید و انواع کالای قاچاق شامل؛ ۷ تن و ۵۰۰ کیلو مغز بادام خاکی، ۱۰ تن نخود، ۶۰ دستگاه پنکه و ۱۶ دستگاه اتو، ۱۸ تن ۹۷۵ کیلو اسید سیتریک و هزار و ۷۷۰ عدد ژل و اسپری ضد عفونی کننده قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این زمینه، بیان داشت: بنا به نظر کارشناسان جمعا ارزش محموله های کشف شده از این ۵ انبار ۹ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال را برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با قاچاق و احتکار کالا و لوازم اساسی، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند تا پیگیری و اقدام های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز