خبرگزاری کار ایران

صادقی به ایلنا خبر داد:

ضدعفونی 70 دستگاه تاکسی درون شهری در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۷۲۹

مدیر ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا در بردسکن گفت: به همت دبیرخانه ستاد مبارزه با ویروس کرونا و سازمان حمل و نقل درون شهری شهرداری بردسکن 70 دستگاه تاکسی ضدعفونی و به هریک از رانندگان پک بهداشتی اهداء شد.

 مجتبی صادقی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی همیاران آتش نشانی نیز بودند، برآن شدیم  با برگزاری یک دوره کلاس آموزشی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا همیار سلامت هم انتخاب شوند.

وی بیان کرد: در راستای ادامه برنامه ریزی اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بردسکن جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهر بردسکن با دستور و حمایت  مهندس مدیح شهردار و همکاری سازمان حمل و نقل کلیه ناوگان حمل و نقل تاکسی درون شهری که پیش از این در طرح همیار آتش نشان آموزش دیده و مجهز به تجهیزات اطفاء حریق شده بودند، این بار با فراخوان در اداره آتش نشانی ضمن تست سلامت ، آموزش صحیح گندزدایی و ضدعفونی کردن تاکسی و رعایت اصول بهداشتی در زمان فعالیت را فراگرفته و تجهیز شدند.

مدیر ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا در بردسکن افزود: تمامی تاکسی های درون شهری ضد عفونی شدند و لوازم لازم اعم از : ماسک ، دستکش و مایع ضدعفونی کننده به همراه وسیله پاشش تحویل این عزیزان گردید.

وی همچنین از مشارکت بسیار خوب نیروهای مردمی ، بسیج و سپاه ، هلال احمر و دیگر ادارات و کشاورزان منطقه نسبت به اختیار گذاشتن تراکتور سم پاش و وسایل نقلیه دیگر به منظور گندزدایی سطح شهر بردسکن تقدیر کرد و گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس  کرونا هر دو شب یک بار تمامی اماکن عمومی سطح شهر بردسکن گندزدایی می شود.

وی در پایان بار دیگر از مردم خواست از منزل خارج نشوند و در صورت نیاز به تامین اقلام ضروری، کاملا بهداشتی با استفاده از ماسک و دستکش در سطح شهر تردد کنند و از حضور در امکان شلوغ و پر تردد خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز