خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی:

واحدهای گرانفروش در همان مرحله اول پلمب می شوند

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۴۹۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: واحدهای گرانفروش در همان مرحله اول پلمب می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حمیدرضا کریم در این خصوص گفت: دو مبحث گرانی بنزین و نوسانات نرخ ارز در روزهای گذشته، قیمت کالاها و خدمات را تحت الشعاع قرار داده و دغدغه هایی برای مردم ایجاد کرد اما خوشبختانه به دلیل ذخیره کافی کالاهای اساسی در انبارها، شرایط ثبات به بازار بازگشته است، در واقع این مهم با همکاری رسانه ها، سازمان صمت و سایر دستگاه های متولی محقق شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد گشت های نظارتی تعزیرات افزایش یافته و مستمر وضعیت بازار و روند عرضه کالا و خدمات را رصد می کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود:با توجه به ابهامات قانونی در خصوص مراتب مجازات و پلمب واحدهای متخلف، هماهنگی لازم با دستگاه قضایی استان انجام گرفت و براساس تفاهم منعقده با دادستانی، واحدهای متخلف در صورت گران‌فروشی در همان مرحله نخست پلمب خواهند شد.

کریم خاطرنشان کرد: اولویت ما در حال حاضر دفاع از حقوق مردم، رسیدگی به شکایت شهروندان و ارائه گزارش از اقدامات انجام گرفته، به آن ها است تا مطمئن باشند که نظارت لازم بر بازار انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز